Markedshager i Norge
Filmer til nettsider og sosiale medier.
«Vi ønsket å synliggjøre konseptet markedsdager og Visualdays har produsert en serie film-portretter med markedshagedyrkere.
Filmene skulle både forklare konseptet markedshage for forbrukere og gi inspirasjon til personer som kan tenke seg å starte opp en markedshage.
Tore i Visualdays løste oppdraget på en meget god måte. Filmene ble visuelt flotte og fikk fram både menneskene bak maten og hva en markedshage er.
Tore jobbet selvstendig med bakgrunnsintervjuer, fotografering, dronefotografering, manus, intervjuer, filmopptak og redigering av filmene. Filmene ble publisert i sosiale medier, på YouTube og på nettsider. I tillegg laget Visualdays en fotopakke som vi bruker i mange sammenhenger. Vi har fått materiell som vi kan bruke i lang tid framover, og som kan tilpasses på ulike måter.»
Randi Ledaal Gjertsen, prosjektleder
Markedshager i Norge