I mange kanaler
Egne, fortjente eller kjøpte flater? Godt innhold er alltid det viktigste. Innholdsmarkedsføring er blitt et av de virkelige moteordene i moderne kommunikasjon.
«Innholdsmarkedsføring», den første store studien av dette kommunikasjonsfeltet, Sjekk boka til Jens Barland (red.), gitt ut av Cappelen Damm Akademisk tar opp en rekke sider ved innholdsmarkedsføring i den formen vi begynner å kjenne den. Og blant casene og eksemplene som forfatterne bruker mye plass på, er Visualdays-caset Lofotkrafta. Det er en jobb vi er ganske stolt av. Og som kunne videreutvikles og tilpasses for mange ulike bedrifter og organisasjoner i Norge.
Kanskje også den du jobber i?
Vi følger våre kunder hele veien: Fra idéutvikling og strategi, via produksjon til distribusjon. Vi sikrer deg godt innhold. For uten det innholdet, så kan du rett og slett glemme innholdsmarkedsføring.
PS: Du kan kjøpe boka «Innholdsmarkedsføring» i en god bokhandel. Og du kan laste den ned gratis ved å klikke her.