Redaksjonell kommunikasjon –

fra idé til handling.

Visualdays  er et lite byrå med bred intern kompetanse – og stort nettverk.

Visualdays leverer strategi, rådgivning, analyse, konseptutvikling – og kreativ produksjon av tekst, foto og film  Vi tror på kraften i gode historier, på fortellinger om forbilder – og inspirerende handlinger – kort sagt, det som gjør budskap levende.
Vi gjør oppdrag for organisasjoner, institusjoner, næringslivet og mediehus.

Vi spør våre oppdragsgivere: Hvem skal se hva, når og hvorfor? Sammen finner vi svarene…

Som kunde opplever du:

  • Å forholde deg til få personer – som leverer bredt.
  • Effektiv prosjektstyring og produksjon.
  • Vår bakgrunn fra media, gjør at vi arbeider selvstendig, hiver oss rundt, leverer raskt.
  • Vi jobber med langsiktige prosjekter og korte oppdrag.

Vår vei:

  • Vi utvikler en detaljert produksjonsplan: basert på kundens brief, og vår felles workshop (forprosjekt).
  • Vi definerer mål. Tidsplan med milepæl-datoer.
  • Hvilke plattformer passer prosjektet – og innholdet – best?
  • Så begynner vi den morsomste delen av jobben: kreativ innholdsproduksjon: Tekst, foto og video.

VISUALDAYS =  visuell historiefortelling. Vi arbeider mest på oppdrag, men vi utvikler også egne konsepter. 

Visualdays eies av To Be Media – Visualdays AS.

Tore Berntsen

Partner og kreativ leder i Visualdays. Ansvarlig for kundeoppfølging, rådgivning, strategi, konseptutvikling. Han lager også tekst, foto og film.
Tore arbeidet i Verdens Gang fra 1987 til 2006 som fotograf, featurejournalist, redigerer, bildesjef og videojournalist (VGNett/VGTV).
Startet fotoreporter.no i 2006. Startet i Visualdays i 2010 .

Marianne Otterdahl-Jensen

Partner, fotograf og journalist.
Marianne har i siden 1990-tallet vært fast frilanser for fagblader, ukeblader, magasiner, dagsaviser og har også tatt bilder til en rekke bøker.
Marianne jobber med fagstoff – og har i mange år skrevet intervjuer og fotografert historier med mennesker, reisereportasjer, og særlig tema innen mat og helse.

Bjørn-Ivar Carlsen

Partner og daglig leder. I tillegg til å holde orden på tall og økonomi, følger han opp Team-Visualdays.

Bred ledererfaring fra ulike jobber innen næringsliv og frivillige organisasjoner.

Siviløkonom ved Bedriftsøkonomisk Institutt. Økonomikonsulent i Aftenposten. Økonomisjef i Berdal Offshore. Generalsekretær i Norges Skiforbund. Økonomidirektør i Brødrene Dahl. Daglig leder i onTarget. Økonomisjef i Sætre. Daglig leder Zoncolan ASA. Økonomidirektør Norstat (tidligere Media & Research Group ASA).

Gunn M. Roll

Skribent og grafisk designer.
Gunn Merete Roll er grafisk designer og tekstforfatter. Hun har vært hovedlærer i grafisk design ved Norges Kreative fagskole i Trondheim. Gunn har vært redaktør for flere magasiner, gitt ut flere bøker og skrevet kriminalromanen «Svart» (Aschehoug). I tillegg til å bidra med tekst og manusvask, gjør Gunn flere av våre grafiske designoppdrag både på print og nett (skjerm).

 

Julie Berntsen

Julie har bakgrunn fra Norsk Skuespillerinstitutt og Oslo Kreative Fagskole (markedsføring). Hun  jobber med redigering, film, foto – og SoMe-oppdateringer for Visualdays og våre kunder. Julie jobber nå i Beth´s Beauty, som kommunikasjons- og SoMe-medarbeider. Hun tar enkelte avtalte oppdrag for Visualdays.

 

Her finner du oss

FISKEKROKEN 11, 0139 Oslo. Tore Berntsen, tlf: 92689457. tore@visualdays.no